Publicerad 16 sep 2019
Det är allmänt känt varför mjölken alltid återfinns längst in i butiken, likväl att små barnhänder ogärna släpper det åtråvärda som placerats på lagom höjd för dem. Tuggummi och de förtvivlat goda chokladbitarna finns som tur är som flerköpserbjudanden i kassan. Den trösten kan man ju vara värd när man irrat runt hela den osynligt snitslade banan som handlaren utmanat din reptilhjärna med.
Till vilka landningssidor har du styrt dina besökare? Är det enkelt att snabbt skylta om i din e-handel? En flexibel produktadministration är a och o för att kunna forma landningssidor anpassade för vilken sökträff och annonstyp som lockat in dina besökare. Här kan vi mäta en markant ökad konverteringsgrad hos våra kunder som arbetar aktivt med detta Ett trögarbetat och boxat system minskar både vilja och möjlighet att skylta sin butik med anpassade erbjudanden och effektiv lots till kassan. En kassa som också kan utformas med dagsaktuellt, ytterligare konverterande innehåll.
Samtliga produkter under varumärket SiteSmart ® utvecklas i Motala. SiteSmart är en del av View Group med ca 800 anställda i Sverige, Norge och Finland med en total omsättning av närmare 1 miljard SEK.
Copyright © 2023 SiteSmart